Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?

Igen, kötelező. Ha regisztrálsz, nem kell mindig újra kitöltened az adataidat, weboldalunkon egy helyen nyomon tudod követni a megrendeléseidet, azok státuszát. A fiókodba belépve tudod módosítani a korábban megadott adataidat.

2. Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma?

Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van, hívj minket a 06-30/370-6729-os telefonszámon. Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00 - 16:30 között. Ezen a telefonszámon csak webes megrendeléssel és webáruházzal kapcsolatos kérdésekben tudunk segíteni.

3. Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?

Ha telefonon keresztül nem tudtál vagy nem szeretnél velünk kapcsolatba lépni írj nekünk nyugodtan e-mailt kérdéseddel vagy észrevételeddel kapcsolatban, az gyongyekszerelem@gmail.com e-mail címre. A kérdés jellegétől függően legkésőbb 48 órán belül válaszolunk.

4. Miért nem tudok nagyobb darabszámot kiválasztani?

A kosárban akkora darabszámot tudsz kiválasztani, ami jelenleg is készleten van. Így ha valamiből 5 darabot szeretnénk, de csak 1 darab van készleten, automatikusan visszaugrik a darabszám az elérhető 1-re , a kosárban látható piros keretes figyelmeztetés is ezt jelzi.

5. Mi a rendelés menete?

Ha regisztráltál/beléptél, csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához. Regisztrált vásárlóként a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat. Minden lépésnél tudsz változtatni a megadott adatokon, illetve vissza is tudsz lépni.

6. Nem tudok belépni a fiókomba, mit tehetek?

Lehet, hogy csak elgépelted az adataidat vagy nem ezt az e-mail címet adtad meg, próbáld meg újra. Ha pedig elfelejtetted a jelszavadat, kérj jelszó emlékeztetőt.

Jelszó emlékeztető:

A főoldalon a Belépés gombra kattintva, a jelszó alatti részen kattints a narancssárga színű Elfelejtett jelszó feliratra.

7. Miért jó, ha feliratkozok a hírlevélre?

Ha feliratkozol hírlevelünkre elsők között értesülhetsz friss híreinkről, újdonságainkról, akcióinkról, kedvezményeinkről, kuponjainkról és eseményeinkről.

Hírlevelünkre pedig a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni, ezt a részt keresd a főoldalon:

8. Mikor kapom meg a rendelésemet?

Ha leadtad a rendelésed, egy levelet kapsz, hogy rendszerünk fogadta a megrendelést. Mi összekészítjük a csomagod, és elküldjük számodra a fizetéssel kapcsolatos információkat, határidőt, bankszámlaszámot és a végösszeget tartalmazó e-mailt (érdemes a Promócioók, vagy Levélszemét mappában is keresni). Az összeg beérkezte után 1, max.2 napon belül, de lehet, még aznap feladjuk a csomagod. Futárszolgálat által, illetve postai úton a kézbesítés 1-3 munkanap, ettől kivételt képezhet pl. a karácsonyi időszak.

9. Miért adjak meg adószámot?

Céges vásárlóként 2020. július 1-től kötelező megadnod adószámodat. Későbbiekben várhatóan magánszemélyként is kelleni fog. Ezt a fiók adataidnál, illetve a rendelés során is beírhatod. Ha nem találod, kérlek, legalább a megjegyzés rovatba írd be a gördülékenyebb ügyintézés érdekében!

10. Mit jelentenek a a termékeknél feltüntetett matricák?

Új : a termék újonnan feltöltött termék, megtalálod az Újdonságok kategóriában, illetve a saját kategóriájában is

Ni: nikkelmentes termék (citromsárga színű matrica)

Kd: kadmiummentes termék (narancssárga matrica)

Pb: ólommentes termék (piros matrica)

Újra kapható: a termék korábban elfogyott, de újra kapható a boltunkban (piros, hosszú matrica)

11. Hol tudom beírni a kuponkódot?

Kuponkódot a Pénztár folyamat legelején tudsz megadni, a piros kerettel jelölt helyre kell beírnod.

A pénztár folyamat bármelyik lépésénél vissza tudsz lépni megadni, mielőtt megnyomod a végleges Megrendelés gombot!