GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?
Igen, kötelező. Ha regisztrálsz, nem kell mindig újra kitöltened az adataidat, weboldalunkon egy helyen nyomon tudod követni a megrendeléseidet, azok státuszát. A fiókodba belépve tudod módosítani a korábban megadott adataidat.
2. Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma?
Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van, hívj minket a 06-30/370-6729-os telefonszámon. Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00 - 16:30 között. Ezen a telefonszámon csak webes megrendeléssel és webáruházzal kapcsolatos kérdésekben tudunk segíteni.
3. Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?
Ha telefonon keresztül nem tudtál vagy nem szeretnél velünk kapcsolatba lépni írj nekünk nyugodtan e-mailt kérdéseddel vagy észrevételeddel kapcsolatban, az gyongyekszerelem@gmail.com e-mail címre. A kérdés jellegétől függően legkésőbb 48 órán belül válaszolunk.
4. Miért nem tudok nagyobb darabszámot kiválasztani?
A kosárban akkora darabszámot tudsz kiválasztani, ami jelenleg is készleten van. Így ha valamiből 5 darabot szeretnénk, de csak 1 darab van készleten, automatikusan visszaugrik a darabszám az elérhető 1-re , a kosárban látható piros keretes figyelmeztetés is ezt jelzi.
5. Mi a rendelés menete?
Ha regisztráltál/beléptél, csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához. Regisztrált vásárlóként a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat. Minden lépésnél tudsz változtatni a megadott adatokon, illetve vissza is tudsz lépni.
6. Nem tudok belépni a fiókomba, mit tehetek?
Lehet, hogy csak elgépelted az adataidat vagy nem ezt az e-mail címet adtad meg, próbáld meg újra. Ha pedig elfelejtetted a jelszavadat, kérj jelszó emlékeztetőt.
Jelszó emlékeztető:
A főoldalon a Belépés gombra kattintva, a jelszó alatti részen kattints a narancssárga színű Elfelejtett jelszó feliratra.
7. Miért jó, ha feliratkozok a hírlevélre?
Ha feliratkozol hírlevelünkre elsők között értesülhetsz friss híreinkről, újdonságainkról, akcióinkról, kedvezményeinkről, kuponjainkról és eseményeinkről.
Hírlevelünkre pedig a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni, ezt a részt keresd a főoldalon:
8. Mikor kapom meg a rendelésemet?
Ha leadtad a rendelésed, egy levelet kapsz, hogy rendszerünk fogadta a megrendelést. Mi összekészítjük a csomagod, és elküldjük számodra a fizetéssel kapcsolatos információkat, határidőt, bankszámlaszámot és a végösszeget tartalmazó e-mailt (érdemes a Promócioók, vagy Levélszemét mappában is keresni). Az összeg beérkezte után 1, max.2 napon belül, de lehet, még aznap feladjuk a csomagod. Futárszolgálat által, illetve postai úton a kézbesítés 1-3 munkanap, ettől kivételt képezhet pl. a karácsonyi időszak.
9. Miért adjak meg adószámot?
Céges vásárlóként 2020. július 1-től kötelező megadnod adószámodat. Későbbiekben várhatóan magánszemélyként is kelleni fog. Ezt a fiók adataidnál, illetve a rendelés során is beírhatod. Ha nem találod, kérlek, legalább a megjegyzés rovatba írd be a gördülékenyebb ügyintézés érdekében!
10. Mit jelentenek a a termékeknél feltüntetett matricák?
Új : a termék újonnan feltöltött termék, megtalálod az Újdonságok kategóriában, illetve a saját kategóriájában is
Ni: nikkelmentes termék (citromsárga színű matrica)
Kd: kadmiummentes termék (narancssárga matrica)
Pb: ólommentes termék (piros matrica)
Újra kapható: a termék korábban elfogyott, de újra kapható a boltunkban (piros, hosszú matrica)
11. Hol tudom beírni a kuponkódot?
Kuponkódot a Pénztár folyamat legelején tudsz megadni, a piros kerettel jelölt helyre kell beírnod.
A pénztár folyamat bármelyik lépésénél vissza tudsz lépni megadni, mielőtt megnyomod a végleges Megrendelés gombot!